اصلی
رونمایی از سیستم امداد مکانیزه شرکت گاز استان اردبیل
کد مطلب: 2284
تعداد بازدید: 247
1398-03-01

راه‌اندازی مرکز پیام و سیستم امداد مکانیزه با هدف افزایش چابکی و ارتقاء کیفیت ارایه خدمات به مشترکین در شهرستان اردبیل.

به گزارشروابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، فیروز خدائی مدیر عامل این شرکت در آئین رونمایی سیستم امداد مکانیزه در سطح شهرستان اردبیل که با حضور معاونین، روسای ستادی و مسئولین شرکت در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی برگزار شد با تأکید بر سرعت پاسخگویی و بهبود کیفیت ارایه خدمات به درخواست‌های مردمی گفت : در این مرحله این سیستم بصورت پایلوت در سطح شهرستان اردبیل جوابگوی مشترکین می باشد و در آینده ای نزدیک این سامانه کل استان را تحت پوشش قرار می دهد و فعلا تمامی مشترکین شهرستان اردبیل می‌توانند به صورت شبانه روزی با سامانه گویا و مکانیزه 194 تماس حاصل کرده تا کارشناسان واحد امداد این شرکت در حداقل زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات مشترکین و رفع مشکل آنان باشند.

خدائی با عنوان اینکه این سامانه پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است افزود: این سامانه توانمندی های مختلفی را داراست که یکپارچگی با سامانه صدور آنی قبوض و همچنین سامانه وصول مطالبات از مهمترین قابلیتهای سامانه مذکور می باشد.

وی با اشاره به لزوم رهگیری فرآیند امداد رسانی، کنترل شاخصهای عملکردی فرآیند، شناسایی عدم انطباق ها و اصلاح و بهبود مستمر فرآیندها افزود: سامانه مکانیزه امداد ضمن ارسال دقیق اطلاعات به گشتهای امداد سیار در سطح شهر، موقعیت هر یک از گشتهای امداد را مشخص کرده و مسئول شیفت ضمن شناسایی محل گشتهای امداد، آدرس محل حادثه را به نزدیکترین خودرو امداد گزارش می دهد تا ضمن رجوع به محل نسبت به رفع موضوع اقدام گردد.    

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: نصب موقعیت یاب خودرو با قابلیت ارسال فرمان از اتاق امداد بر روی خودروها، ثبت ساعات مربوط به تماس مشترک، ارسال فرمان به خودروي امداد، دریافت پیام، رسیدن خودرو به محل و ثبت اقدامات انجام شده از سوی نفرات امدادگر و مشاهده آنلاین عملکرد صحیح ایستگاه‌های حیاتی استان از دیگر امکانات این سامانه است.

خدائی کنترل و ایجاد گزارشات متنوع را از دیگر قابلیتهای این سیستم برشمرد و خاطر نشان کرد: کلیه رکوردهای ایجاد شده در این سیستم قابلیت استخراج در فرمت های مختلف را برای کلیه سطوح مدیریتی در سازمان را دارا است و این ویژگی مهم سامانه امداد مکانیزه مسئولین را در ارایه خدمات با کیفیت برای مشترکین همراهی می کند و باعث سرعت بخشیدن در خدمت رسانی و پاسخگویی دقیق در راستای تکریم ارباب رجوع و اعتماد مردم به خدمتگزاران خود می‌شود.