اصلی
تسهیل ارایه خدمات با استقرار میز خدمت الکترونیکی در سایت شرکت گاز استان اردبیل
کد مطلب: 2291
تعداد بازدید: 177
1398-03-18

با استقرار میز خدمت الکترونیکی خدمات قابل ارایه در بستر وب در قالب 22 خدمت طراحی و در وبسایت شرکت گاز استان اردبیل در منو میز خدمت الکترونیکی قابل دسترس برای عموم مشتریان می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، فیروز خدائی مدیر عامل این شرکت با اعلام خبر فوق افزود: در راستای اهداف دولت الکترونیک و به منظور کاهش مراجعات حضوری مشترکین به ادارات گاز در سطح استان این شرکت اقدام به طراحی میز خدمت الکترونیکی در بستر وب در سایت شرکت گاز استان نمود که با مطالعات انجام شده و براساس تفاهم نامه شرکت ملی گاز ایران با سازمان اداری و استخدامی کشور و مطابق با ماده 4 (تبصره 1و2) آئین نامه خدمات الکترونیکی دستگاههای اجرایی، 22 خدمت شناسایی و فرم های الکترونیکی مربوط به هر خدمت طراحی شده است و در حال حاضر تعداد 16 خدمت برای استفاده عموم مشترکین فعال و قابل دسترس می باشد.

وی با بیان اینکه امکان سنجی ارایه خدمات در بستر وب با کار مطالعاتی کارشناسان این شرکت انجام شده است افزود: در حال حاضر 22 خدمت شناسایی شده و 16 خدمت قابل استفاده می باشد که عناوین این خدمات عبارتند از نمایش لیست قبوض، تغییر نام، رفع اشکال قبض، تغییر نوع مصرف مشترک، جزئیات محاسبه صورتحساب، نمایش لیست پرداخت ها، تغییر شماره موبایل، اعلام کارکرد، اصلاح مبلغ قبوض ، درخواست تست کنتور، اصلاح آدرس و کد پستی، قطع گاز، تغییر ظرفیت، جابه جایی یا جمع آوری علمک، تفکیک کنتور گاز و فسخ قرارداد.

وی با تاکید بر تسهیل در روند ارایه خدمات این شرکت در راستای افزایش رضایتمندی مردم  اظهار داشت: ارایه خدمات در بستر وب و برون سپاری خدمات این شرکت باعث تمرکز زدایی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و کاهش هزینه های جانبی شده است.