اصلی
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل پاسخگوی سوالات مردم در سامانه 111
کد مطلب: 2414
تعداد بازدید: 93
1398-09-03

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، سردار اسماعیلی مدیر عامل این شرکت روز چهارشنبه ششم آذر ماه سالجاری با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری اردبیل (سامد) جوابگویی درخواست ها، شکایات، پیشنهادها، انتقادات و گزارشات مردمی خواهند بود.

فتحی رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل افزود: مهندس اسماعیلی مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از ساعت 10 صبح تا 12 از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ پاسخگوی تماس‌های مردمی خواهند بود.

اسماعیلی اظهار داشت : سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) سیستم ارتباطی موثر و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه مردم شریف استان اردبیل می‌توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری مسائل و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری کنند.

وی در پایان گفت : مشترکین محترم می توانند به یکی از روشهای ذیل شماره تلفن همراه خود را ثبت نمایند.

  1. ارسال شماره اشتراک به همراه ستاره به شماره پیامک متمرکز 1000194
  2. به عنوان مثال:  ←  23010179000*1
  3. ارسال شماره اشتراک به شماره پیامک 3000220000  شرکت گاز استان اردبیل
  4. مراجعه به سایت شرکت گاز استان اردبیل به نشانی WWW.NIGC-AR.IRقسمت میز خدمت الکترونیکی.
  5. از طریق وبسایت شرکت ملی گاز ایران (WWW.NIGC.IR) و مراجعه به لینک ثبت تلفن همراه مشترکین.
  6. ارایه اطلاعات توسط مشترکین گاز به کنتورخوانهای شرکت گاز استان اردبیل.